Administratie kantoor Breda ingehuurd!
De afgelopen maanden is de omzet van mijn onderneming flink gegroeid. Simpelweg omdat de accountmanagers geweldig werk hebben verricht. Zij hebben een aantal grote klanten binnengehaald waardoor de omzet dus flink is verhoogd. Maar door het toenemen van klanten, de omzet en het aantal werkzaamheden moest ik dus ook meer administratie verwerken. Op een begeven moment moest ik dagelijks zoveel administratie verwerken dat geen tijd kon uitbesteden aan het personeel en de klanten. Simpelweg omdat ik te druk bezig was met de administratiewerkzaamheden. Op een begeven moment was ik al deze administratiewerkzaamheden meer dan zat want ik ben geen boekhouder maar een ondernemer! Vandaar de keuze om een opzoek te gaan naar een administratie kantoor Breda.
Maar waar kon ik een professioneel administratie kantoor Breda vinden, waaraan ik de administratiewerkzaamheden kon uitbesteden? Natuurlijk bekeek ik het internet in deze en binnen no time belandde ik op de website van administratiekantoor Jacobs!
Meer informatie!
Op de website van deze aanbieder werden een aantal specialisaties weergegeven. Zie de specialisaties hieronder:
- Inkomstenbelasting
- Salarisadministratie
- Administratie
- Boekhouding
Na het zien van al deze specialisaties ben ik contact gaan opnemen met dit administratiekantoor. Met de vraag of dat ik al mijn administratiewerkzaamheden kon overdragen aan deze aanbieder. Administratiekantoor Jacobs beantwoordde deze vraag met een ja en van het een kwam het ander!
Tevreden over onze samenwerking!
Sinds dat ik de administratiewerkzaamheden heb overgedragen aan dit administratiekantoor houd ik veel vrije tijd over. Deze vrije tijd besteed ik nuttig uit aan begeleiden en leiden van het personeel. Daarnaast steek ik ook meer tijd in het onderhouden van een goed klanten contact. Dit heb ik allemaal te danken aan het geweldige administratiekantoor Jacobs!