Leads genereren doe je zo!

Zakelijk

Ben jij als ondernemer op zoek naar leads voor je bedrijf? Dan heb je mogelijk al een aantal online marketingstrategieën getest. Nu kan het zo zijn dat bepaalde kanalen niet voor je werken. En dat je nog steeds niet gevonden hebt naar waar je op zoek was. In dat geval is LinkedIn misschien wel wat voor jou. LinkedIn is namelijk een perfect platform voor bedrijven die zich op B2B richten. Optimaal leadgeneratie werkt vrij eenvoudig via LinkedIn. Je schakelt een expert in die je helpt bij het inrichten van advertenties. Of je investeert zelf in het leren van het platform en het inzetten van advertenties. Over beide mogelijkheden vertellen we je graag meer.

optimaal leadgeneratie

LinkedIn inzetten voor je bedrijf

Het inzetten van LinkedIn voor je bedrijf is een hele goede manier om meer leads te genereren. En dat is zeker het geval wanneer je gericht bent op B2B klanten. Want omdat vrijwel iedere ondernemer actief is op het platform, kun je vrijwel je hele doelgroep bereiken. Op andere platforms kan het moeilijk zijn om ondernemers direct te benaderen. Terwijl dit bij LinkedIn een fluitje van een cent is. Zo heb je de mogelijkheid om direct te adverteren op eigenaren van bepaalde bedrijven. Je kunt namelijk een doelgroep instellen en adverteren op deze doelgroep.

Adverteren

Eenmaal op het platform kun je adverteren op een aantal manieren. Zo kun je bijvoorbeeld leads genereren door inschrijvingen te verzamelen voor je webinar of nieuwsbrief. Je kunt dit promoten onder een doelgroep die jij zelf hebt samengesteld. En zo kun je heel gericht te werk gaan. Maar je kunt ook de berichten die je plaatst promoten. Hierbij kun je tevens werken met de doelgroepen die je instelt. Stel een doelgroep samen en je kunt zeer gericht adverteren op vrijwel iedere denkbare doelgroep.